Nealkoholické pivo si získává stále více Rusů. Jeho spotřeba vzrostla v prvním kvartálu letošního roku o 34,5 procenta. Důvodem je zlepšující se kvalita nápoje a především velké množství reklamy.

Podle údajů analytického centra CIFRRA ruští pivovarníci vyrobili během prvních tří měsíců letošního roku 13,3 milionu litrů nealkoholického piva. Celkový výstav však byl 1,56 miliardy litrů, takže na nealkohollické pivo nepřipadá ani jedno procento všeho vyrobeného piva. Výrazná je ale dynamika. Jestliže v letech 2008 až 2012 výroba nealkoholického piva rostla v jednotkách procent, od roku 2013 vzrostla o 9,4 procenta, přičemž celková výroba klesla o 19 procent.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.