Snad žádná tisková zpráva pro novináře se neobejde bez několika kouzelných slov. Je přitom úplně jedno, o co v ní jde. V Česku, kde se otrocky přebírají zahraniční šablony a bombasticky se v nich oznamuje velké kulové, na tom nezáleží. Důležité je, aby první dojem byl co nejblyštivější a pokud možno zakryl naprostou bezobsažnost vašeho sdělení. Až tedy budete tento týden rozesílat něco důležitého do redakcí, nezapomeňte na těchto deset chytlavých výrazů:

Unikátní. Česká republika je báječná země. Podle tiskových zpráv v ní každý týden vzniknou desítky jedinečných věcí a konceptů, jaké svět neviděl. Jen za posledních pár dnů jsme se dozvěděli, že unikátní jsou kanceláře v centru Ostravy, krátkodobé půjčky i starost o pneumatiky v autoservisech. Momentálním vrcholem unikátnosti je, když něco není unikátní.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se