Češi, Slováci a Rakušané rádi nakupují. Studie agentury GfK týkající se střední a východní Evropy zveřejněná v Rumunsku ukázala, že to platí pro 71 procent dotázaných z těchto zemí. Největšími milovníky nákupů v regionu jsou přitom Rumuni. Devět z deseti z nich nakupuje rádo, ale 35 procent z nich se cítí při každodenních nákupech pod časovým tlakem. GfK to vysvětluje tím, že v Rumunsku na rozdíl třeba od Rakouska není trh tak rozvinutý a nejde zákazníkům vstříc.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.