Spolková kancléřka Angela Merkelová a její sociálnědemokratický oponent Martin Schulz zahájili šest týdnů před parlamentními volbami svoji oficiální kampaň pěkně zostra.

O víkendu si vzali na paškál německé automobilky, jejichž šéfům vytýkají, že zametají pod koberec problémy spojené s emisní aférou, váhají s vyššími investicemi do ochrany ovzduší a ani se dost nesnaží obnovit důvěru zákazníků i obchodních partnerů.

V článku se dále dozvíte

  • Předvolební boj v Německu vstoupil do žhavé fáze.
  • Hlavní rivalové - kancléřka Merkelová a šéf sociální demokracie Schulz - se snaží získat body kritikou automobilek.
  • Podle nich málo dělají pro budoucí prosperitu, což jsou nejen zisky, ale také pracovní místa.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.