Petr Hendrych založil módní značku Pietro Filipi na začátku 90. let. Většinový podíl v ní prodal poprvé v roce 2004, před čtyřmi lety se ale do firmy opět vrátil. Nyní se rozhodovací pravomoci vzdává podruhé. Ve společnosti si ale ponechá pětinový podíl a novému majiteli Michalu Mičkovi bude radit hlavně s oděvy.

Proč jste se rozhodl, že budete do firmy hledat nového investora?

Nebylo to rozhodnutí ze dne na den. Důvodem bylo více věcí a jednou z nich byl současný stav Pietro Filipi a jeho ekonomická výkonnost. Potřebovali jsme další zdroje, což byl i důvod, proč jsem se dohodl s Michalem Mičkou. Stále jsem přesvědčen o velkém potenciálu značky, s kterým se dá pracovat i v budoucnu.

U Michala jako investora vidím primárně dvě věci, za prvé do společnosti přinese technologické změny a druhá věc je silný "drajv" a uvažování out of box, což pro
nás bude v řadě věcí prospěšné.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se