Dělat změny v kategorii největších manažerských sedanů je obtížné. Zákazníci jsou konzervativní. Je tedy potřeba dbát na to, aby proměna auta byla co nejjemnější. To se u nového Mercedesu-Benz třídy S povedlo. Aktuální model v polovině svého životního cyklu (vyrábí se od roku 2014) prošel faceliftem, který je zvenčí prakticky nepatrný, ale pod kapotou přináší zásadní změnu. Vůz dostal nové motory, v testovaném provedení S 400 d 4Matic dokonce nejsilnější diesel v historii značky.

Může se zdát, že v triumvirátu německých manažerských "limuzín" panuje lítý boj. Role jsou mezi králi dobře rozdělené. Audi A8, jež se právě na českém trhu objevilo ve zbrusu nové generaci, láká hlavně nadšence pro futuristické technologie. BMW řady 7, které jezdí už několik let, je zaměřeno na sportovní svezení. Nejstarší Mercedes S zase nabízí nejvyšší luxus blížící se britským aristokratům, jako je Bentley.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se