Přímý prodej zboží a služeb, nejčastěji kosmetiky, výrobků pro domácnost či wellness zažívá podle zástupců tohoto odvětví dobré časy. V České republice podle dat Evropské asociace přímého prodeje SELDIA rostl loni obor dokonce rychleji než je evropský průměr. Obrat firem, které se mu v Česku věnují, se meziročně zvýšil o šest procent, růst v Evropě byl pouze tříprocentní. 

A to i přes to, že v Česku v řadě obcí a měst není povolen takzvaný podomní prodej, což v mnoha jiných evropských zemích dosud nijak regulováno není.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se