Vratislav Kulhánek se od června, kdy oznámil kandidaturu na prezidenta, ani jednou nedostal do role jednoho z favoritů souboje o Hrad. A nepatří k nim ani necelý měsíc před prvním kolem. Prosincový volební model agentur Kantar TNS a Median pro Českou televizi mu přisuzuje 1,5procentní zisk.

Bývalý šéf Škody Auto však podobným číslům nevěří. "Vycházejí podle toho, kolik kdo zaplatí. To je smutná realita," říká Kulhánek. Svou největší podporu spatřuje nejen u lidí, kteří pracují ve fabrikách nebo žijí na venkově, ale i u podnikatelů a šéfů firem. Ani jedni podle něj nejsou v průzkumech příliš zastoupeni.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se