Formou zážitkových akcí ve virtuální realitě chce tuzemská firma DIVR Labs představit nové technologie co nejširšímu publiku. Už v dubnu se tak budou moci návštěvníci pražského zábavního domu Hamleys setkat s virtuální historickou postavou golema. "V druhé polovině roku očekáváme další kolo investic a chystáme se na expanzi do světa," říká pro Hospodářské noviny zakladatel a největší akcionář firmy Jan Galgonek.

Na trhu působíte rok a půl, známí jste zatím hlavně díky první hře Blue Effect. Co hráčům nabízíte?

I když to byl náš první projekt, tak si myslím, že nám hra ve světě udělala celkem jméno, především grafickým zpracováním, velice pozitivním ohlasem od hráčské komunity, ale i prodejními čísly. Ukázalo nám to, že zájem o VR tematiku je, poznali jsme, jak trh s virtuální realitou funguje, seznámili jsme s velkými hráči na trhu, jako jsou HTC, Microsoft nebo Sony.

Na co se může těšit hráč Golema ve virtuální realitě?

Celý koncept je postaven na příběhu o legendárním golemovi zasazeném do mystické atmosféry staré Prahy. Je to imersivní velkoplošný VR zážitek, který svým rozsahem a zpracováním nemá v Evropě obdoby. Jednoduše to bude fungovat tak, že si návštěvník nasadí brýle pro virtuální realitu, na záda batoh s počítačem a může si sám nebo s kamarády fyzicky projít celou atrakci. Jdeme cestou propojení pohybu ve virtuální realitě, silného vizuálního zážitku s hmatovým. Takže pokud budete třeba stát na mostě, tak ucítíte vítr, vibrace v podlaze. Když je v lokaci zábradlí, tak si na něj můžete fyzicky sáhnout. Člověk zapojuje více smyslů, a to pro něj celý VR zážitek dále zesiluje.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se