Velké internetové společnosti stále razantněji zakročují proti podvodné inzerci na internetu.

Jen Facebook a Google mají na trhu s on-line reklamou kolem 61 procent, jak uvádí výzkumná společnost Warc. Inzerce navíc dělá podstatnou část příjmů těchto technologických firem.

Google za minulý rok dokázal odstranit každou sekundu kolem stovky případů škodlivé či klamavé reklamy.

Na tu narazil téměř každý pravidelný uživatel internetu. Inzerce může například lákat na zajímavý článek o celebritách či na značkový produkt za zlomek běžné ceny. Po rozkliknutí odkazu ale internetová stránka zobrazí jiný obsah či nabízí úplně jiný produkt, než na který reklama lákala.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se