Módní značka Tommy Hilfiger ve středu oznámila, že vydá novou "smart" řadu oblečení Tommy Jeans Xplore. Na rozdíl například od bundy společností Google a Levi’s, která umožňuje lidem ovládat svůj telefon na dálku poklepáním na rukávy, ale bude "smart" oblečení značky Tommy Hilfiger jenom udělovat body pokaždé, když si jej oblečete. Informoval o tom server Tech Crunch.

Součástí řady jsou trička, mikiny, džíny, bundy, kšiltovky a tašky, které se propojí s iOS aplikací přes Bluetooth. V aplikaci poté uživatel bude dostávat body za to, jak často toto oblečení nosí, či za hledání Tommy Hilfiger ikonek ve tvaru srdce v mapě aplikace. Tyto body může později vyměnit za odměny jako dárkové poukázky, podepsané zboží a další bonusy.

Není to poprvé, co Tommy Hilfiger experimentuje s novými nápady a technologiemi. Již dříve firma testovala využívání umělé inteligence pro předpovídání módních trendů, vlastní "smart hodinky" či adaptivní oblečení pro postižené.

Spíše než o inovaci v oblečení se však v tomto případě jedná o produkt pro skalní fanoušky značky Tommy Hilfiger, což si nejspíše uvědomuje i sama firma, která ve svém oficiálním oznámení sama napsala, že cílem tohoto kroku je vytvoření "mikrokomunity ambasadorů značky".