Před deseti lety si Volkswagen předsevzal, že se stane největší automobilkou světa. Povedlo se mu to jen částečně. Japonskou Toyotu loni už podruhé za sebou překonal, Japonce ale nedokázal pokořit v ziskovosti a plány automobilky na dobytí amerického trhu selhaly. Firma dokázala dosáhnout rekordních 10 milionů prodaných vozů za rok, ale mimo to se potýkala s aférou dieselgate, která ji stála miliardy eur na pokutách, vyrovnáních i změně technologií. A koneckonců vedla ke pošramocení pověsti aut s logem VW, zvláště ve Spojených státech. Aféru dieselgate ale koncern nakonec zvládl. Posledních deset let v koncernu Volkswagen shrnuje časová osa:
Škoda Auto postaví nový závod ve východní Evropě nebo v Turecku, píše Handelsblatt. V Česku už prý není dostatek pracovníků
Německý automobilový koncern Volkswagen plánuje výstavbu nového závodu pro svoji českou značku Škoda mimo Česko. Ve hře jsou mimo jiné některé z...
23. 6. 2019 ▪ 1 min. čtení