V Číně vstoupily v platnost nové regulace internetu, které se vztahují na každou firmu, která svými on-line službami může ovlivňovat veřejné mínění či "mobilizovat společnost, aby se zapojila do konkrétních aktivit", oznámila na svých webových stránkách Čínská správa kyberprostoru.

Nařízení požaduje po firmách, aby vedly podrobné záznamy o osobních informacích uživatelů a jejich pohybu na internetu. Shromažďovat se má historie jejich chatů, kontakty, se kterými nejčastěji konverzují, i obvyklá doba připojení. V hledáčku jsou zvláště lidé, kteří vytvářejí blogy či webcasty a přispívají do diskusí. Peking ospravedlňuje nová omezení uživatelů potřebou zajistit národní bezpečnost, společenský řád a dodržovaní předpisů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Jak se snaží Google vyjít vstříc Číně?
  • K jakým krokům v kontrole internetu se Čína odhodlala jen v tomto roce?
  • A co s tím má společného Medvídek Pú?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.