Vstup na politickou scénu s novým hnutím Trikolóra se Václavu Klausovi mladšímu celkem zdařil, myslí si marketér Jakub Horák. Poukazuje přitom na slušnou pozornost médií, trumpovsky laděný slogan "Přišel čas vzít si naši zemi zpátky" i zapamatovatelný název Trikolóra. Avšak podobně jako další odborníci si Horák není jistý, zda Klaus se svým novým politickým projektem uspěje.

Snaží se totiž oslovit krajně pravicové i konzervativní voliče, což je politický prostor, kde působí hodně konkurentů − od ODS po SPD Tomia Okamury. "Z marketingového pohledu to není špatný výsledek, ovšem jestli bude Klaus mladší někoho zajímat i jinak než jako zlý muž ODS, to přenechám politologům a volebním průzkumům," dodává Horák.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se