Ve čtvrtek začal padesátý ročník festivalu popkultury Comic-Con. Z původně komorní akce pro pár komiksových nadšenců se stal fenomén, kam každoročně míří desítky tisíc lidí z celého světa. Kromě lidí v kostýmech komiksových hrdinů či pohádkových postav (takzvaných cosplayerů) můžete však v americkém San Diegu potkat tradičně také překupníky, kteří si z festivalu udělali byznys. Politika prodejců limitovaného zboží vyrobeného exkluzivně pro Comic-Con jim k tomu nahrává.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.