Po více než roce od první nehody Boeingu 737 MAX vyšlo najevo, že Federální letecký úřad (FAA) krátce poté vypracoval analýzu, která varovala před dalšími fatálními nehodami těchto strojů. Ty by se podle dokumentu mohly bez konstrukčních změn stát jedním z nejvíce k nehodám náchylným dopravním letadlům za celá desetiletí. K uzemnění letounů však úřad sáhl až poté, co došlo k havárii stroje stejného typu letos v březnu.

K prvnímu veřejnému představení analýzy, která vznikla už v prosinci 2018, tedy několik týdnů po nehodě letounu aerolinek Lion Jet, došlo poprvé tuto středu na slyšení amerického Výboru pro domácí dopravu. Informoval o tom deník The Wall Street Journal (WSJ).

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.