Každý desátý člověk v Česku omezuje podle nedávného průzkumu agentury Ipsos ve svém jídelníčku maso nebo ho nejí vůbec, v jiných zemích světa je podíl takovýchto lidí ještě vyšší. Do boje světových potravinářů, kdo nabídne vegetariánům, veganům nebo takzvaným flexitariánům lepší výrobek, vyrazilo i Nestlé. Tedy firma, která tradičně vydělává na čokoládě a bonbonech. "Sladkosti se mohou stát minoritním produktem a nebylo by to poprvé," říká v rozhovoru pro HN o změnách ve směřování byznysu Nestlé Torben Emborg, generální ředitel firmy pro Česko a Slovensko.

Nestlé mám spojené s čokoládou, je to stále hlavní produkt?

Ne nutně, záleží na zemi. Portfolia v jednotlivých státech se liší.

A v Česku?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se