Oblast Dharavi v srdci indického ekonomického centra Bombaje se považuje za největší slum v Asii. V tomto neformálním osídlení o velikosti dva a půl kilometru čtverečních v současné době žije téměř jeden milion lidí, kteří zde do nedávna úspěšně provozovali malé podniky. Ačkoli se v přelidněné oblasti zázračně podařilo zastavit šíření covidu-19, místní drobní chudí podnikatelé se potýkají s existenčními problémy.

Slum Dharavi, v němž se natáčel oscarový film Milionář z chatrče, je možná nejhustěji zalidněná oblast na světě. Lidé tu žijí v malých cihlových domcích v průměru po osmi až 10 lidech. Okolo 80 procent z nich používá společné toalety, které se nachází na ulicích. Dodržovat bezpečné vzdálenosti a správné hygienické návyky k ochraně před šířením onemocnění tu tedy není tak jednoduché. 

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Sedmička HN

Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru