Strakovka je na TikToku. Úřad vlády za reklamu zaplatí půl milionu. Tak zněly koncem ledna titulky článků o kampani, která sklidila velkou dávku kritiky. Influenceři Anna Šulcová a Jakub Gulab, pro starší generace donedávna neznámá dvojice, na sociálních sítích bodují u mladých a mají statisíce fanoušků. Se sedmi videi, jimiž se chtěli postavit dezinformacím o očkování proti covidu-19, však narazili. Podle Petera Vargy, zakladatele a ředitele platformy Lafluence propojující byznys s influencery, se tak trochu stali obětí vyšší politiky. "Anna Šulcová určitě obecně patří k nejlepším influencerům v Česku. Stále vyhrává nějaké ceny. Myslím si, že ví, co dělat v rámci své cílové skupiny. Jenže tahle kampaň najednou zasáhla úplně jiné lidi a s tím už zkušenosti neměla," říká Varga.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se