Baierlová: Problém je, že vláda nemá plán. Je těžké hledat motivaci, nevidíme světlo. Autor ▪ Economia
Snažím se, aby hodina byla nabitá aktivitami. Pokud chci dětem vyložit novou látku, tak jim posílám video, aby se na něj mohly podívat, při hodině ale chci, aby se mnou komunikovaly, říká učitelka matematiky a informatiky na ZŠ Sušice Štěpánka Baierlová.
Snažíme se děti přimět k tomu, aby převzaly odpovědnost za svoje vzdělání.
Je problém, že nevíme, kdy se vrátíme do škol, dodává.
Je to taková hra s čísly a předpisy. Když některá jídelna nakoupí tvarohové buchty, v nich obsažený cukr se nezapočítává do státem stanovené měsíční dávky cukru pro děti. Když ale buchty sama upeče, cukr se zaeviduje a denní dávka se naplní....
Je to taková hra s čísly a předpisy. Když některá jídelna nakoupí tvarohové buchty, v nich obsažený cukr se nezapočítává do státem stanovené měsíční dávky cukru pro děti. Když ale buchty sama upeče, cukr se zaeviduje a denní dávka se naplní....